Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2019

Σύρραξη Μπέου (Διερμηνέας) – Καραπαπά στο παιχνίδι του Βόλος Ν.Π.Σ. με τον Ολυμπιακό Πειραιά

Μεγάλη ένταση προκλήθηκε στη διάρκεια του α’ ημιχρόνου της αναμέτρησης του Βόλου με τον Ολυμπιακό στο Πανθεσσαλικό Στάδιο. Ο Κώστας Καραπαπάς και ο Αχιλλέας Μπέος είχαν έντονο φραστικό επεισόδιο και λίγο έλειψε να έρθουν στα χέρια μπροστά από τους πάγκους των δύο ομάδων…
 Η σύρραξη προκλήθηκε όταν σύσσωμος ο πάγκος του Ολυμπιακού λίγο μετά το 30′ σηκώθηκε για να διαμαρτυρηθεί έντονα στον διαιτητή Φωτιά για ένα ακυρωθέν γκολ του Σουντανί ως οφσάιντ. Η κίνηση αυτή των «ερυθρόλευκων» προκάλεσε την έντονη αντίδραση των γηπεδούχων, οι οποίοι προεξάρχοντος του δήμαρχου Βόλου, ο οποίος δηλώθηκε στο φύλλο αγώνα ως διερμηνέας, διαμαρτυρήθηκαν έντονα.
 Μπέος και Καραπαπάς είχαν τετ α τετ και αντάλλαξαν βαριές κουβέντες, την ώρα που ο αγώνας είχε διακοπεί προσωρινά. Οι ψυχραιμότεροι μπήκαν στη μέση προκειμένου να αποφευχθούν τα χειρότερα, ενώ ο διαιτητής Φωτιάς απέβαλλε και τους δύο.
ΜΠΕΟΣ
Ο κ. Μπέος μίλησε στήν ΕΡΤ μετά το ματς των Βόλου με τον Ολυμπιακό για τα όσα συνέβησαν κατά τη διάρκειά του  και είπε μεταξύ αλλων τα εξής «Ο λόγος που ήμουν στον πάγκο επειδή έπαιξε παντού το θέμα είναι πως γνωρίζω 5 γλώσσες και μου ζητήθηκε  να ήμουν στον πάγκο και να κάνω μετάφραση (σ.σ. εκεί χρησιμοποίησε και τη λέξη explain) Όμως θέλω να ζητήσω συγνώμη από τον κόσμο και την οικογένειά μου για την εικόνα αυτή που παρουσιάστηκε σε μία επίθεση του κύριου Καραπαπά απέναντι στο διαιτητικό τρίο, που μπήκε στον αγωνιστικό χώρο και θεωρώ πως αυτό το πράγμα πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει. Να ξέρουν όλοι πως στην Ελλάδα δεν είναι όλοι υπάλληλοι ενός συστήματος και μίας σαπίλας, υπάρχει και η αξιοπρέπεια. Στον Βόλο έχουμε περίσσια αξιοπρέπεια και για αυτό αντέδρασα ως άνθρωπος και ως Δήμαρχος. Δεν μπορεί ο κύριος Καραπαπάς να μπαίνει σε όλα τα γήπεδα, να βρίζει μάνες και να μην του μιλάει κανένας. Για αυτό αντέδρασα.  Σήμερα εγώ με την είσοδό μου στον αγωνιστικό χώρο απειλήθηκε η οικογένειά μου και εγώ. Από τους ανθρώπους ασφαλείας του κύριου Καραπαπά. Αν νομίζουν πως στα 60 μου χρόνια θα κυκλοφορώ με μπράβους είναι γελασμένοι. Εγώ έχω μάθει να κυκλοφορώ ελεύθερα. Εγώ δεν εκβιάζομαι. Καλές γιορτές σε όλο τον κόσμο. Συγχαρητήρια στα παλικάρια του Βόλου που πήραν ότι τους άξιζε. Και τους άξιζε κάτι καλύτερο από την ισοπαλία.  Στον πάγκο δεν κάθισα. Πήγα γιατί μου ζητήθηκε ως διερμηνέας να πω αυτό που πρέπει να πω στην ομιλία του προπονητή. Αναγκάστηκα να μπω γιατί ήταν αυτό το αίσχος. Να μπαίνει ένας Καραπαπάς και να κάνει ότι γουστάρει». 
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 
Εξαλλοι είναι στον Ολυμπιακό με τη διαιτησία του αγώνα με τον Βόλο στο Πανθεσσαλικό (0-0). Ο Βαγγέλης Μαρινάκης έκανε λόγο για ποδοσφαιρικά περιττώματα, ζητώντας άμεσες αλλαγές σε πρόσωπα από την UEFA.
Οι "ερυθρόλευκοι" υποστηρίζουν ότι θα κατατεθούν τη Δευτέρα (23/12) μηνύσεις και αγωγές στους διαιτητές, αναφέροντας ότι τους περιβάλλει "εγκληματική οργάνωση".
Σύμφωνα με το Sport24, στον Ολυμπιακό υποστηρίζουν ότι θα ζητήσουν επανάληψη του αγώνα "λόγω της ξεκάθαρα σκοπούμενης αλλοίωσης του αποτελέσματός του".
Καθιστούν σαφές, επίσης, ότι αν δεν γίνουν άμεσες αλλαγές προσώπων που θα εγγυώνται την ακεραιότητα της διοργάνωσης, "δεν θα συνεχίσουμε να νομιμοποιούμε αυτή την φαρσοκωμοδία με την συμμετοχή του Ολυμπιακού"
Η ΦΑΣΗ
Στο 17΄ του αγώνα Βόλος – Ολυμπιακός ο Σουντανί υποδείχθηκε σε θέση οφσάιντ από τον βοηθό Φίλο, όπως αποδείχθηκε όμως, η απόφασή του ήταν λανθασμένη, όπως μπορείτε να δείτε και στη φωτογραφία, καθώς ο Αλγερινός επιθετικός (που σκόραρε στην εξέλιξη της φάσης) καλυπτόταν από αμυντικούς του Βόλου.


ΤΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ











ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ