Με πολλές προσδοκίες και ελπίδες για τόνωση του τζίρου περιμένουν την Black Friday οι έμποροι, προσβλέποντας στην τόνωση του ενδιαφέροντος των καταναλωτών... Η ξενόφερτη Black Friday για φέτος θα πραγματοποιηθεί σήμερα 25 Νοεμβρίου ημέρα Παρασκευή.
Συγκεκριμένα σας ενημερώνουμε: 1.. Δεν αποτελεί τακτικές εκπτώσεις αλλά προωθητική ενέργεια και αφορά όλη την αγορά και όλες τις επιχειρήσεις, μικρής, μεσαίας και μεγάλης κλίμακας. 2.. Η συμμετοχή των εμπορικών καταστημάτων είναι προαιρετική, δηλ. όσα καταστήματα επιθυμούν μπορούν να προσφέρουν τα είδη τους σε μειωμένη τιμή. 3..Στα προϊόντα που προσφέρονται, θα πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς η παλαιά και η νέα μειωμένη τιμή. 4.. Εφόσον αναγράφεται ποσοστό μείωσης, αυτό θα πρέπει να αναρτάται σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία που πωλούνται τα προϊόντα. 5.. Δεν επιτρέπεται η προσφορά ειδών των οποίων η ποσότητα υπερβαίνει το πενήντα (50%) του συνόλου των κωδικών που διαθέτει το κατάστημα. 6..Χρειάζεται προσοχή τόσο στην αποτύπωση όσο και στην ουσία των μειώσεων, καθώς τα προβλεπόμενα διοικητικά πρόστιμα είναι μεγάλα. 7... Δεν υπάρχει παράταση ωραρίου καταστημάτων, βάσει νόμου το ωράριο εμπορικών καταστημάτων λήγει στις 21:00, η λειτουργία μετά το πέρας του ωραρίου αποτελεί παράβαση και υπόκειται η επιχείρηση σε βαρύτατο πρόστιμο.
Η «BlackFriday» είναι καταναλωτική προωθητική ενέργεια μιας ημέρας κι όχι μιας εβδομάδας. Το νομικό πλαίσιο είναι ξεκάθαρο και θα έπρεπε όλοι να το ακολουθούν. Για όσους από τους εμπόρους, τελικώς συμμετάσχουν στην προωθητική ενέργεια, χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή, καθώς εφαρμόζονται οι όροι και κανόνες της Υπουργικής Απόφασης 56885/19-11-2014 για τις προσφορές και προωθητικές ενέργειες.
Συγκεκριμένα σας ενημερώνουμε: 1.. Δεν αποτελεί τακτικές εκπτώσεις αλλά προωθητική ενέργεια και αφορά όλη την αγορά και όλες τις επιχειρήσεις, μικρής, μεσαίας και μεγάλης κλίμακας. 2.. Η συμμετοχή των εμπορικών καταστημάτων είναι προαιρετική, δηλ. όσα καταστήματα επιθυμούν μπορούν να προσφέρουν τα είδη τους σε μειωμένη τιμή. 3..Στα προϊόντα που προσφέρονται, θα πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς η παλαιά και η νέα μειωμένη τιμή. 4.. Εφόσον αναγράφεται ποσοστό μείωσης, αυτό θα πρέπει να αναρτάται σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία που πωλούνται τα προϊόντα. 5.. Δεν επιτρέπεται η προσφορά ειδών των οποίων η ποσότητα υπερβαίνει το πενήντα (50%) του συνόλου των κωδικών που διαθέτει το κατάστημα. 6..Χρειάζεται προσοχή τόσο στην αποτύπωση όσο και στην ουσία των μειώσεων, καθώς τα προβλεπόμενα διοικητικά πρόστιμα είναι μεγάλα. 7... Δεν υπάρχει παράταση ωραρίου καταστημάτων, βάσει νόμου το ωράριο εμπορικών καταστημάτων λήγει στις 21:00, η λειτουργία μετά το πέρας του ωραρίου αποτελεί παράβαση και υπόκειται η επιχείρηση σε βαρύτατο πρόστιμο.
Η «BlackFriday» είναι καταναλωτική προωθητική ενέργεια μιας ημέρας κι όχι μιας εβδομάδας. Το νομικό πλαίσιο είναι ξεκάθαρο και θα έπρεπε όλοι να το ακολουθούν. Για όσους από τους εμπόρους, τελικώς συμμετάσχουν στην προωθητική ενέργεια, χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή, καθώς εφαρμόζονται οι όροι και κανόνες της Υπουργικής Απόφασης 56885/19-11-2014 για τις προσφορές και προωθητικές ενέργειες.