Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2016

16χρονος Βολιώτης πέθανε σήμερα τό πρωί

Την τελευταία του πνοή άφησε σήμερα τα ξημερώματα στο Νοσοκομείο του Βόλου ένας 16χρονος μαθητής, ο Χρήστος, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένειά του και τους φίλους του.
Ο άτυχος 16χρονος διακομίστηκε χθες, την ημέρα της ονομαστικής του εορτής, στο Νοσοκομείο και οι γιατροί προσπάθησαν να τον κρατήσουν στη ζωή. Ο 16χρονος κατέληξε από παθολογικά αίτια, πιθανότατα από καρδιακή ανακοπή... Το προφίλ του 16χρονου στο Facebook  έχει πλημμυρίσει από τα μηνύματα των φίλων του που τον αποχαιρετούν για το τελευταίο ταξίδι. Αναπάντητα ωστόσο παραμένουν τα ερωτήματα για τα αίτια του ξαφνικού θανάτου του Χρήστου, καθώς η αδελφή του στέλνει μήνυμα πως οι υπαίτιοι θα το πληρώσουν! Συγκεκριμένα αναφέρει: «Παιδιά σήμερα νωρίς το πρωί ο Χρηστάκος μου ο αδερφός μου έφυγε μακριά… Για να είναι καλά… Σας ευχαριστώ πολύ όλους να είστε καλά αλλά…Οι υπεύθυνοι θα το πληρώσουν και αυτοί που γνωρίζουν και δεν μιλάν δεν γλιτώνουν. Έχασα τον μικρό μου Χρηστάκο μου. Σεβαστείτε το σας παρακαλώ πολύ. Το λέω δημόσια γιατί είχε πολλούς φίλους το ψυχάκι μου. Σας παρακαλώ. Καλό παράδεισο ζωή μου. Σ’ αγαπώ άγγελέ μου να μας προσέχεις από εκεί ψηλά ψυχή μου». Να σημειωθεί ότι χθες έξω από το Νοσοκομείο Βόλου φέρετια να σημειώθηκε επεισόδια ανάμεσα σε συγγενείς του 15χρονου και ενός αλλοδαπού ο οποίος και συναλήφθη και αναμένεται να αοδηγηθεί στον ανακριτή. Η κηδεία του 16χρονου θα τελεστεί αύριο στις 3 το μεσημέρι από τον Ιερό Ναό Αγ. Θεοδώρων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: